در سالهای گذشته با نام محتوامدیا در عرصه تجارت الکترونیک حضور داشتیم و اکنون با نام "ماتریس" فصل جدیدی را آغاز نمودیم. اما همچنان به یک اصل مهم پایبندیم: تولید محتوای باکیفیت و ارزش آفرین!
اینجا به کسی قولی نمی دهیم که قابل انجام نباشد. بنابراین از رشد انفجاری و جذب فالوور کیلویی و ... خبری نیست و همه چیز با برنامه و اصول مهندسی و بصورت ارگانیک پیش می رود. تجربه چندین ساله ما در حوزه تولید محتوا نشان داده که استراتژی صحیح بازاریابی محتوا، بکارگیری نیروی انسانی دلسوز و مجرب و سرمایه گذاری در کمپین های تبلیغاتی؛ سبب رشد کسب و کارها می شود و آنچه که ما می توانیم تعهد کنیم فراهم کردن محتوای خوب و ارزشمند است.
از سوی دیگر معتقدیم سود ما وقتی ارزشمند و دلچسب است که با سود کارفرما همراه باشد. لذا ماموریت خود می دانیم که تا حد ممکن در هزینه ها صرفه جویی کرده و کارفرما را در تصمیم گیری های حوزه دیجیتال همراهی کنیم.
بر همین اساس، اصول زیر را بعنوان خط مشی خود انتخاب کرده و به آنها پایبندیم.